کینیڈا کا سیاحتی ویزا حاصل کرنے کا آسان طریقہ؟

کینیڈا میں انتہائی پر کشش مقامات موجود ہیں، بشمول شاندار قدرتی مناظر،جنہیں دیکھ کر ہر کوئی حیران رہ جاتا ہے، اگر آپ کینیڈا جانے کا ارادہ رکھتے ہیں تو آپ کو سیاحتی ویزا کے لیے درخواست دینے کی ضرورت ہوگی۔

غیر ملکی ذرائع ابلاغ کے مطابق کینیڈا میں داخل ہونے کے لیے زیادہ تر ممالک کے شہریوں کو سیاحتی ویزا کی ضرورت ہوتی ہے، آپ کینیڈا کی حکومت کے آن لائن ٹول کا استعمال کرکے چیک کر سکتے ہیں کہ آیا آپ کو ویزاکی ضرورت ہے۔

سیاحتی ویزوں کی دو اہم مختلف اقسام ہیں:

ایک سے زیادہ داخلے کا ویزا: یہ ویزا آپ کو اس کی میعاد کے دوران متعدد بار کینیڈا میں داخل ہونے کی اجازت دیتا ہے۔

سنگل انٹری ویزا: یہ ویزا آپ کو صرف ایک بار کینیڈا میں داخل ہونے کی اجازت دیتا ہے۔

آپ سیاحتی ویزا کے لیے آن لائن یا ویزا ایپلیکیشن سینٹر کے ذریعے درخواست جمع کراسکتے ہیں، آن لائن درخواست دینے کے لیے، آپ کو ضرورت ہوگی:

آپ کو حکومت کینیڈا کی ویب سائٹ کے ساتھ ایک آن لائن اکاؤنٹ بنانے کی ضرورت پیش آئے گی۔

ایک بار جب آپ نے اکاؤنٹ بنا لیا، آپ آن لائن درخواست فارم پُر کر سکتے ہیں۔ فارم آپ سے آپ کی ذاتی تفصیلات، سفری منصوبوں اور مالی صورتحال کے بارے میں معلومات طلب کرے گا۔

آپ کریڈٹ کارڈ یا ڈیبٹ کارڈ کے ذریعے فیس آن لائن ادا کر سکتے ہیں۔ سیاحتی ویزا کے لیے درخواست کی فیس CAD $100 ہے۔

ایک بار جب آپ درخواست فارم پُر کر لیتے ہیں اور فیس ادا کر دیتے ہیں، تو آپ اپنی درخواست جمع کر سکتے ہیں۔ آپ کو اپنے معاون دستاویزات کی الیکٹرانک کاپیاں اپ لوڈ کرنے کی ضرورت ہوگی، جیسے کہ آپ کا پاسپورٹ اور مالی ذرائع کا ثبوت۔

سیاحتی ویزا عام طور پر چھ ماہ تک درست ہوتا ہے۔ تاہم، اگر آپ کو زیادہ دن کینیڈا میں رہنے کی ضرورت ہو تو آپ توسیع کے لیے درخواست جمع کراسکتے ہیں۔

سیاحتی ویزا کی درخواستوں کی کارروائی کا وقت آپ کی قومیت اور جس ملک سے آپ درخواست دے رہے ہیں اس کے لحاظ سے مختلف ہو سکتے ہیں۔ تاہم، زیادہ تر درخواستوں پر 15 کاروباری دنوں کے اندر کارروائی مکمل کرلی جاتی ہے۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button