برسلز میں پاکستانی سفارت خانے میں ای کچہری کا انعقاد

بیلجیئم کے دارالحکومت برسلز میں پاکستانی سفارت خانے نے جمعرات کو ای کچہری کا انعقاد کیا۔ پاکستانی سفارت خانہ کی طرف سے جاری بیان کے مطابق تقریب کی نظامت یورپی یونین، بیلجیئم اور لکسمبرگ میں پاکستان کی سفیر آمنہ بلوچ نے کی۔

ای کچہری میں بیلجیئم اور لکسمبرگ میں مقیم پاکستانی کمیونٹی کے اراکین کو مختلف مسائل پر سوالات کرنے اور اپنے خیالات کے اظہار کا موقع ملا۔

سفیر نے پاکستانیوں کو خدمات کی فراہمی کے مختلف طریقہ کار اور سفارت خانے کی طرف سے دو طرفہ تعلقات کو مضبوط بنانے اور پاکستانی کمیونٹی کے مسائل کے حل اور کی معاونت کے حوالے سے اٹھائے گئے دیگر اقدامات سے بھی آگاہ کیا۔

سفیر آمنہ بلوچ نے انہیں یقین دلایا کہ وہ کمیونٹی کے مسائل کے حل کے لیے اپنی کوششیں جاری رکھیں گی۔ انہوں شرکا کو ای کچہری میں فعال طور پر حصہ لینے کی ترغیب دی۔ اس موقع پر پاکستانی کمیونٹی کے اراکین نے سفارت خانے کی کوششوں کو سراہا۔

آمنہ بلوچ کی یورپی یونین میں لیبیا کے سفیر سے ملاقات

یورپی یونین، بیلجیئم اور لکسمبرگ میں پاکستان کی سفیر آمنہ بلوچ سے یورپی یونین میں لیبیا کے سفیر جلال الاشی نے جمعرات کو ملاقات کی۔

بیلجیئم میں پاکستانی سفارتخانے کے ٹوئٹ کے مطابق مذکورہ ملاقات میں پاکستان اور لیبیا کے مابین دوطرفہ تعلقات کو بڑھانے اور امت مسلمہ کی حمایت کے لیے مشترکہ کوششوں کی ضرورت پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button