ورچوئل رجسٹریشن: پنجاب میں گاڑی کے کاغذات موبائل فون میں محفوظ رکھنے کی سہولت

پنجاب کے محکمہ ایکسائز، ٹیکسیشن اینڈ نارکوٹکس نے گاڑیوں کے لیے ایک ورچوئل رجسٹریشن کارڈ متعارف کرایا ہے، جس سے عوام کی بڑی مشکل حل ہوگئی ہے۔

چیف سیکریٹری پنجاب کی جانب سے جاری بیان میں بتایا گیا کہ محکمہ ایکسائز نے عوام کی سہولت کیلئے لاہور میں ’’ایکسائز آپ کی دہلیز پر‘‘ سروس کا آغاز کر دیا ہے۔

چیف سیکریٹری نے بتایا کہ محکمہ ایکسائز کے اہلکار گاڑیوں کی رجسٹریشن اور ملکیت کی تبدیلی کی سہولت گھر جا کر فراہم کریں گے۔

چیف سیکرٹری پنجاب زاہد اختر زمان نے ”دہلیز ایپ“ اور ”ای رجسٹریشن کارڈ“ کا افتتاح کیا۔

افتتاحی تقریب میں سیکرٹری ایکسائز مسعود مختار، کمشنر لاہور ڈویژن محمد علی رندھاوا، ڈی جی ایکسائز محمد علی نے شرکت کی۔

تقریب سے خطاب میں چیف سیکریٹری نے کہا کہ گورننس اور سروس ڈلیوری بہتر بنانے کیلئے ٹیکنالوجی کا استعمال ناگزیر ہے۔ سہولیات کی بروقت فراہمی، کرپشن کے خاتمے کیلئے سرکاری محکموں کو ڈیجیٹائز کیا جا رہا ہے۔

چیف سیکرٹری نے کہا کہ محکمہ ایکسائز کی جانب سے ”دہلیز ایپ“ اور ”ای رجسٹریشن کارڈ“ کا آغاز ڈیجیٹائزیشن کی جانب ایک اہم قدم ہے۔ چیف سیکرٹری

انہوں نے محکمہ ایکسائز کے کام کی تعریف کی اور مکمل سپورٹ فراہم کرنے کی یقین دہانی کرائی۔

اس موقع پر ڈی جی ایکسائز نے کہا کہ پہلے مرحلے میں ’’ایکسائز آپ کی دہلیز پر‘‘ سروس لاہور میں مہیا کی گئی ہے۔ جس کا دائرہ کار پورے صوبے تک بڑھایا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ محکمہ ایکسائز کے اہلکار شہریوں کو ان کے گھر جا کر گاڑیوں کی رجسٹریشن اور ٹرانسفر کی خدمات فراہم کریں گے۔ فیس کی ادائیگی بذریعہ آن لائن بینکنگ ہوگی۔

ڈی جی ایکسائز کا کہنا تھا کہ گاڑی یا موٹر سائیکل مالکان کو موقع پر بھی رجسٹریشن نمبر الاٹ کر دیا جائے گا۔

ان کا کہنا تھا کہ ای رجسٹریشن کارڈ پاکستان کا پہلا ای ٹائٹل ڈاکیومنٹ ہے۔ محکمہ کے دیرینہ مسائل حل کرنے پر وزیر اعلیٰ پنجاب اور چیف سیکرٹری کے شکر گزار ہیں۔ محکمے میں اصلاحات کا عمل جاری ہے، ہم نے 18 سالہ پرانا موٹر رجسٹریشن سسٹم تبدیل کیا ہے۔

ای رجسٹریشن کیسے حاصل کریں؟

یہ اقدام نئے گاڑیوں کے مالکان کے لیے ایک مستقل تشویش کا حل ہے جنہیں فزیکل رجسٹریشن کارڈ جاری نہ کرنے کی وجہ سے ٹریفک پولیس سے جرمانے کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

اب، پنجاب میں وہ شہری جنہوں نے اپنی گاڑیوں کی رجسٹریشن کرائی ہے لیکن انہیں کارڈ نہیں ملے ہیں، وہ محکمہ کی ویب سائٹ پر جا سکتے ہیں، ویب سائٹ یا ایپلیکیشن کے ذریعے ورچوئل کارڈ ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے۔

ڈپارٹمنٹ کی سوشل میڈیا پوسٹ کے مطابق، گاڑیوں کے مالکان کو اپنا رجسٹریشن اور چیسس نمبر درج کرنے کی ضرورت ہوگی ہے۔

صارفین ای کارڈ حاصل کرنے کے بعد آسان رسائی کے لیے اسے اپنے موبائل پر ڈاؤن لوڈ اور اسٹور کر سکتے ہیں۔

گاڑیوں کے مالکان کو رجسٹریشن کے ضروری طریقہ کار کو مکمل کرکے اپنے ورچوئل سمارٹ کارڈ آن لائن حاصل کرنے کی سہولت حاصل ہوگی۔

یہ ورچوئل سمارٹ کارڈ محکمہ ایکسائز کی آفیشل ویب سائٹ سے آسانی سے ڈاؤن لوڈ کیے جا سکیں گے۔

اہم بات یہ ہے کہ ان میں فزیکل کارڈز کی یکساں معلومات ہوں گی، جس میں گاڑیوں کا رجسٹریشن نمبر، مالکان کی تفصیلات اور گاڑی کی تفصیلات شامل ہوں گی۔

پنجاب کے گاڑی مالکان کے لیے یہ پہلا ڈیجیٹل اقدام نہیں ہے۔

صوبائی حکومت اور ٹریفک پولیس نے پہلے لرنرز پرمٹ کے آن لائن اجراء اور ڈرائیونگ لائسنس کی ڈیجیٹل تجدید کے ساتھ ساتھ گاڑیوں کی آن لائن رجسٹریشن اور تصدیق کی اجازت دی تھی۔ ٹریفک وارڈنز کے سامنے قانونی تعمیل کو آسان بنانے کے لیے ایک ای ڈرائیونگ لائسنس بھی متعارف کرایا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button