جہلم

گورنمنٹ گریجویٹ کالج ٹاہلیانوالہ جہلم میں دو روزہ بین الاقوامی کیمیکل کانفرنس کا انعقاد

جہلم: اے کیو خان کیمیکل سوسائٹی گورنمنٹ گریجویٹ کالج ٹاہلیانوالہ جہلم نے 28 اور 29 اکتوبر 2022 کو کالج کے الطاف آڈیٹوریم میں دو روزہ بین الاقوامی کیمیکل کانفرنس کا انعقاد کیا۔

سائنسی تقریب کا انعقاد COMSTECH اور یونیورسٹی آف چکوال کے اشتراک سے کیا گیا۔ پاکستان اور آزادکشمیر کی مختلف یونیورسٹیوں کے سائنسدانوں اور ماہرین تعلیم کی ایک بڑی تعداد نینو ٹیکنالوجی، ایڈوانس میٹریلز، ماحولیاتی مسائل، پائیدار توانائی اور گرین کیمسٹری کے میدان میں حالیہ ترقی کے شرکاء نے شرکت کی اور اپ ڈیٹ کیا۔

کانفرنس کا افتتاح ڈاکٹر شاہد محمود بیگ چیئرمین پاکستان سائنس فاؤنڈیشن اسلام آباد نے کیا۔غیر ملکی سائنسدانوں کی ایک بڑی تعداد نے طیارہ بھی دیا اور لیکچرز کی دعوت دی۔ یہ مندوبین برطانوی، ایرانی اور قازقستانی نژاد تھے۔

مختلف سمسٹروں اور قریبی یونیورسٹیوں کے طلباء کی ایک بڑی تعداد نے کیمسٹری کے مختلف شعبوں میں اپنے علم کو اپ ڈیٹ کرنے کے لیے ان سائنسدانوں کی موجودگی سے فائدہ اٹھایا۔ پریزینٹرز کو سرٹیفکیٹس اور کانفرنس شیلڈز سے نوازا گیا۔ان میں سے ایک اہم تقریب کالوکوئم ڈنر تھا، جس میں کیمسٹری ڈیپارٹمنٹ کے طلباء نے مندوبین کو محظوظ کرنے کے لیے گیت، شاعری، خاکے وغیرہ پیش کیے تھے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button