برطانیہ شدید سردی کی لپیٹ میں، کئی علاقوں میں 10 سینٹی گریڈ تک گر گیا، 4 تارکین وطن ہلاک

لندن/لوٹن، مانچسٹر: برطانیہ ایک بار پھر شدید سردی کی لپیٹ میں آگیا ہے، برطانیہ کے کچھ دیہی حصوں میں منفی 10سینٹی گریڈ تک گرنے اور شدید ٹھنڈ کی پیش گوئی کی گئی ہے، آرکٹک ہوائیں مزید سردی کا باعث بنیں گی۔ سکاٹ لینڈ میں ممکنہ سفری خلل کے انتباہات کے ساتھ رواں ہفتے ملک کے بیشتر حصوں میں سردی کی لہر جاری رہے گی۔

محکمہ موسمیات نے گزشتہ روز تین دن کیلئے سکاٹ لینڈ کے شمال کے بیشتر علاقوں میں برف اور برف کی زرد موسم کی وارننگ جاری کی ہے۔ محکمہ موسمیات کے ڈپٹی چیف میٹرولوجسٹ کرس بلمر نے خبردار کیا ہے کہ اتوار کے بعد سے برف باری کا امکان زیادہ تر ساحلوں سے اندرون ملک منتقل ہونے کا امکان ہے جو شمالی ہواؤں سے متاثر ہیں۔ ان سڑکوں اور ریلوے کے متاثر ہونے کی وجہ سے سفر میں خلل ممکن ہے جبکہ سڑک، بس اور ٹرین کے ذریعے طویل سفر کا امکان ہے۔ اگلے ہفتے ملک بھر میں چلنے والا کوئی بھی موسمی نظام بنیادی طور پر اندرون ملک برف باری لائے گا۔

مزید برآں اگلے ہفتے کے شروع میں شمالی آئرلینڈ کیلئے برف اور برف کی پیلے رنگ کے موسم کی وارننگ بھی جاری کی گئی ہے، جو پیر کو صبح 3 بجے سے نافذ ہوگی اور باقی دن تک جاری رہے گی۔ نیشنل ہائی ویز کے نیشنل نیٹ ورک منیجر، ایمی فیلوز نے کہا ہے کہ حالات بہت سے خطرات لاتے ہیں، لہٰذا اپنے سفر کو پہلے سے سمجھنے کیلئےہر ممکن قدم اٹھائیں اور غیر متوقع طور پر تیاری کے لئے سفر کرتے وقت بہت زیادہ اضافی وقت دیں۔

دوسری جانب منجمد درجہ حرارت میں چار تارکین وطن چینل عبور کرنے کی کوشش میں جاں بحق ہو گئے جبکہ ایک شخص کی حالت تشویشناک ہے، یہ گروپ شمالی فرانس کے قریب جہاز تک پہنچنے کی کوشش کر رہا تھا جب ان کی چھوٹی کشتی مشکل میں پڑ گئی۔ میری ٹائم پریفیکچر کے مطابق یہ گروپ ایک بحری جہاز تک پہنچنے کی کوشش کر رہا تھا۔ ایک اہلکار نے چار مردہ تارکین کی لاشیں اور ایک کو تشویشناک حالت میں لانے کی تصدیق کی ہے۔

محکمہ موسمیات کے ڈپٹی چیف میٹرولوجسٹ ڈیوڈ ہائیٹر نے ممکنہ طور پر برطانیہ کے شمالی ساحلی علاقوں بشمول بحیرہ شمالی اور آئرش سمندی ساحلوں پر برفباری کی شدت میں تیزی آنے کا عندیہ دیا ہے۔ برطانیہ کے مختلف علاقوں میں شدید برفباری اور سردی کی شدت میں اضافے کی وجہ سے نظام زندگی مفلوج ہو کر رہ گیا ہے۔

16جنوری تک میٹ آفس کی تنبیہ کے مطابق برفباری کی شدت برقرار رہے گی، تاہم اگلے ہفتے کے اوائل تک بارشیں شمالی کے بعض حصوں کو لپیٹ میں لے سکتی ہیں۔ محکمہ موسمیات کی طرف سے ڈرائیورز کو تاکید کی گئی ہے کہ وہ دوران سفر رکاوٹوں پر کڑی نظر رکھیں اور احتیاط کا دامن ہاتھ سے نہ چھوڑیں۔ گرم ملبوسات، واٹر پروف کوٹ، مضبوط جوتے، دستانے اور کمبل ساتھ رکھیں، فون کی بیٹری چار ج کرنے کیلئے پاور بنک ساتھ رکھنا کسی بھی ایمرجنسی میں مفید ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button