متحدہ عرب امارات: پاکستانی آن لائن پاور آف اٹارنی کس طرح حاصل کرسکتے ہیں؟

متحدہ عرب امارات میں مقیم پاکستانی نادرا کی ویب سائٹ کے ذریعے پاور آف اٹارنی کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ درخواست دینے کے لئے 6 اقدامات کرنا لازمی ہیں۔

خلیج ٹائمز کے مطابق جنوبی ایشیائی ملک کے شہریوں کو بھی پاسپورٹ کی تجدید کے لئے درخواست دینے کے لئے سفارت خانوں کا دورہ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

متحدہ عرب امارات میں مقیم اور کام کرنے والے پاکستانی تارکین وطن اب اپنے گھروں میں آرام سے بیٹھ کر بھی پاور آف اٹارنی حاصل کرسکتے ہیں۔

اس عمل کو آسان بنا دیا گیا ہے، جس سے جنوبی ایشیائی ملک کے غیر ملکیوں کو ڈیجیٹل پاور آف اٹارنی حاصل کرنے کی اجازت مل گئی ہے۔ اب پاکستانیوں کیلئے پاکستانی سفارت خانے جانے کی ضرورت ختم ہو گئی ہے۔

پاکستان کے نیشنل ڈیٹا بیس اینڈ رجسٹریشن اتھارٹی (نادرا) کی جانب سے متعارف کرائی گئی یہ پیش رفت غیر ملکیوں کے لیے زیادہ قابل رسائی اور موثر ذرائع فراہم کرتی ہے۔

متحدہ عرب امارات میں تقریبا 1.7 ملین پاکستانی تارکین وطن رہتے ہیں، جو امارات میں غیر ملکی کارکنوں کا دوسرا سب سے بڑا گروپ ہے۔ نادرا کی جانب سے یہ سہولت بیرون ملک مقیم 80 لاکھ سے زائد پاکستانیوں کو فراہم کی جاتی ہے۔

آن لائن ویڈیو انٹرویو

متحدہ عرب امارات میں مقیم پاکستانی نادرا کی ویب سائٹ کے ذریعے پاور آف اٹارنی کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ ویڈیو انٹرویو آن لائن کیے جاتے ہیں ، اور درخواست دہندہ کو اس کے ذریعہ فراہم کردہ ای میل کے ذریعہ ایک پاور آف اٹارنی بھیجا جاتا ہے۔

درخواست گزار کی رہائش گاہ کے مطابق قونصلیٹ جنرل آف پاکستان دبئی یا سفارت خانہ پاکستان ابوظہبی کے متعلقہ سیکشنز اور حکام کی جانب سے ویڈیو انٹرویوز کیے جاتے ہیں۔

کارروائی مکمل کرنے کے بعد درخواست گزار کو پاور اٹارنی لیٹر جاری کیا جائے گا۔

درخواست دینے اور پاور آف اٹارنی حاصل کرنے کے لئے 6 اقدامات

  • ویب سائیٹ (www.poa.nadra.gov.pk) پر ایک اکاؤنٹ بنائیں۔
  • ایک آن لائن درخواست بھریں اور تمام ضروری تفصیلات فراہم کریں۔
  • فنگر پرنٹ فارم پر بائیو میٹرک اپ لوڈ کریں۔
  • فیس آن لائن ادا کریں۔
  • قونصلر افسر کے ساتھ ایک ویڈیو انٹرویو میں شرکت کریں۔
  • ڈیجیٹل پاور آف اٹارنی جاری ہونے سے پہلے ای میل کے ذریعے حتمی رضامندی فراہم کریں۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button