مسلم لیگ (ن) دبئی نے متحدہ عرب امارات کا 52 واں نیشنل ڈے تزک و احتشام سے منایا

دبئی: متحدہ عرب امارات کا نیشنل ڈے ہر سال 2 دسمبر کو قومی سطح پر منایا جاتا ہے جبکہ یہاں موجود تمام قومیتوں کے لوگ بھی امارا تیوں کی خوشیوں میں شریک ہوتے ہیں اور انفرادی و اجتماعی سطح پر اپنے اپنے انداز سے امارات کا قومی دن تزک و احتشام سے مناتے ہیں.

اس سال مسلم لیگ ن دبئی کے سینئر نائب صدر میاں غلام محی الدین نے امارات کا 52 واں نیشنل ڈے دبئی کے ایک ریسٹورنٹ پر منانے کا اہتمام کیا جس میں مسلم لیگ ن متحدہ عرب امارات وومن ونگ کی صدر اور سوشل میڈیا ٹیم کی ہیڈ فرزانہ کوثر، وومن ونگ کی جنرل سیکرٹری ڈاکٹر نسیم کاشف، مسلم لیگ ن دبئی کے صدرعامر سہیل گھمن، حافظ بابر شہزاد، علی جاوید، انجنیئر عمران، چودھری مقدس محبوب اور دیگر لیگی کارکنوں نے شرکت کی.

نیشنل ڈے کی تقریب میں سینئر مسلم لیگی زبیر میرمہمان خصوصی تھے- تقریب میں متحدہ عرب امارات کے 52 ویں نیشنل ڈے کی مناسبت سے کیک کاٹا گیا، ایک دوسرے کو مبارکباد دی گئی، متحدہ عرب امارات کے عوام اور حکمرانوں کے لئے نیک تمناؤں کا اظہار کیا گیا.

نیشنل ڈے کے پر مسرت موقع پرایک سینئر مسلم لیگی حافظ بابر شہزاد نے سب کی موجودگی میں مسلم لیگ ن میں شمولیت کا اعلان کیا جس پر متذکرہ تمام لیگی لیڈران اور عہدیداران نے انہیں ن لیگ میں شامل ہونے پر خوش آمدید کہا اور انہیں ساتھ لے کر چلنے کا عہد کیا.

متذکرہ شرکائے تقریب نے پاک امارات تعلقات کو مضبوط کرنے کا عہد بھی کیا، تقریب کا اہتمام کرنے پر سب نے غلام محی الدین کا شکریہ ادا کیا جبکہ میزبان نے تمام مہمانوں کی آمد پر ان کا بھی شکریہ ادا کیا اور مہمانوں کی تواضع پر تکلف ہائی ٹی سے کی.

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button