پی ٹی سی ایل کی جانب سے ٹیلی نار کو خریدنے کے بعد ایزی پیسہ صارفین کا کیا بنے گا؟بڑی خبر آگئی

ڈیجیٹل مالیاتی خدمات فراہم کرنے والی کمپنی ایزی پیسہ نے ٹیلی نار پاکستان کی پی ٹی سی ایل کو فروخت کے بعد ایک بیان جاری کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایزی پیسہ نے اپنے صارفین کو یقین دلایا ہے کہ ٹیلی نار پاکستان کی فروخت اس کے آپریشنز کو متاثر نہیں کرے گی کیونکہ یہ ٹرانزیکشن کا حصہ نہیں ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ایکس پر ٹوئٹ کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ ٹیلی نار پاکستان کی فروخت کے بارے میں حالیہ خبروں کے جواب میں، ہم اپنے قابل قدر صارفین کو یقین دلانا چاہتے ہیں کہ ہمارے آپریشنز غیر متاثر ہیں۔

ٹیلی نار مائیکرو فنانس بینک (TMB) اور اس کا فلیگ شپ پلیٹ فارم ایزی پیسہ اس لین دین کا حصہ نہیں ہے۔ آپ کے ڈپازٹس مکمل طور پر محفوظ ہیں۔

ٹوئٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ ٹیلی نار مائیکرو فنانس بینک (TMB) اور ایزی پیسہ ایک آزاد مالیاتی ادارہ ہے، جس کا لائسنس یافتہ اور اسٹیٹ بینک آف پاکستان (SBP) کے زیر انتظام ہے۔

ہم اپنے صارفین سے درخواست کرتے ہیں کہ وہ کسی بھی غیر مصدقہ افواہوں کو نظر انداز کریں اور سروس اور سیکورٹی کے اعلیٰ ترین معیارات کو برقرار رکھنے کے اپنے عزم پر بھروسہ کرتے رہیں۔

آپ کے اعتماد کی قدر ہے، اور ہماری کارروائیاں بغیر کسی رکاوٹ کے جاری رہیں گی۔ ہم ایک مالیاتی طور پر شامل ڈیجیٹل پاکستان کے اپنے مشن کے لیے کام کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button