چوہدری محمد سعید کے اعزاز میں ویسٹ لندن میں ایک تقریب کا انعقاد

لندن/ جہلم: چیئرمین گلوبل پاک کشمیر سپریم کونسل راجہ سکندر خان اور صدر گلوبل پاک کشمیر سپریم کونسل چوہدری کالا خان نے سابق وزیر آزاد جموں و کشمیر حکومت اور سابق صدر فیڈریشن آف پاکستان چیمبرز آف کامرس اینڈ انڈسٹری چوہدری محمد سعید کے اعزاز میں ویسٹ لندن میں ایک تقریب کا انعقاد کیا۔

تقریب کے انعقاد کا مقصد میرپور میں اپنی نئی حاصل کردہ 690 کنال اراضی آزاد ریزیڈنشیا ہاؤسنگ سوسائٹی کو پروموٹ کیا جا سکے۔ جہاں چوہدری محمد سعید نے اپنے آزاد ریزیڈنشیا ہاؤسنگ سکیم کے منصوبے کی شاندار پیشکش کی جو کہ پورے آزاد جموں و کشمیر میں اپنی نوعیت کا ایک ہوگا، اس کا اپنا اسپتال، اپنا فائر اسٹیشن، اپنا اسکول، اپنا 24 گھنٹے سیکیورٹی سروس ہوگا، اس کے اپنے 4 پارکس کے ساتھ جم اور چہرے اور گاڑیوں کی نمبر پلیٹوں کی شناخت کرنے والے کیمرہ وغیرہ۔

سلو بورو کونسل کے معزز میئر امجد عباسی, سابق وزیر آزاد جموں و کشمیر محمود ریاض، چیئرمین مسلم لیگ ن یو کے چوہدری جھانگیر حسین، سابق مشیر وزیراعظم آزاد کشمیر محمد اورنگزیب چوہدری, ملک اشتیاق اعوان، افران حسین اور تمام شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے افراد کے ہمراہ آزاد ریزیڈنشیا ہاؤسنگ سوسائٹی کی پروموشنل تقریب میں شرکت کی اور چوہدری محمد سعید کو سراہا اور شکریہ ادا کیا۔

میرپور اور آزاد جموں و کشمیر کے لوگوں کو یہ سہولیات فراہم کرنے کے لیے اپنی تمام جدید ترین سہولیات کے ساتھ آزاد ریزیڈنشیا کا آغاز کر کے۔چوہدری محمد سعید ایک بہت ہی کامیاب کاروباری آدمی ہیں جو آزاد انٹرپرائزز کے سربراہ ہیں جو منگلا میں آزاد ٹیکسٹائل مل، میرپور میں آزاد میگا مارٹ، میرپور میں آزاد ٹویوٹا موٹرز شوروم، آزاد شیل پیٹرول اسٹیشن کے مالک ہیں۔ میرپور میں کے ایف سی فرنچائز کے ساتھ میرپور میں کئی دیگر اداروں وغیرہ کے سربراہ ہیں۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button