صرف سبزیوں اور پھلوں پر مشتمل خوراک کے فوائد

ایک اچھی طرح سے منصوبہ بند سبزیوں اور پھلوں پر مشتمل (vegan) خوراک کئی وجوہات کی بنا پر دِل کی صحت کو بہتر بنانے میں معاون ثابت ہو سکتی ہے۔ ان میں سے کچھ فوائد درج ذیل تحریر کیے جارہے ہیں

1) دل کی بیماری کا کم خطرہ:  ویگن خوراک میں سیر شدہ چکنائی اور کولیسٹرول کم ہوتا ہے، جو عام طور پر جانوروں سے حاصل کردہ غذاؤں میں پایا جاتا ہے۔ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ ان اجزاء کی مقدار کو کم کرنے سے دل کی بیماری کا خطرہ کم ہوسکتا ہے اور ایل ڈی ایل کولیسٹرول (“خراب” کولیسٹرول) کی سطح کم ہوسکتی ہے۔

2) دل کے لیے صحت مند غذائی اجزاء سے بھرپور: نباتات پر مبنی غذا قدرتی طور پر فائبر، اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامنز (جیسے سی اور ای) اور معدنیات (جیسے پوٹاشیم اور میگنیشیم) سے بھرپور ہوتی ہے، جو دل کی صحت کیلئے تحفظ فراہم کرتی ہے۔ یہ غذائی اجزاء جسم میں سوزش اور آکسیڈیٹیو تناؤ کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں جس سے قلبی صحت کو فروغ ملتا ہے۔

3) کم بلڈ پریشر: نباتات پر مبنی غذا کا تعلق بلڈ پریشر کی کم سطح سے ہے جو دل کی بیماری اور فالج کے خطرے کو کم کرنے میں ایک اہم عنصر ہے۔ پھلوں اور سبزیوں میں پوٹاشیم کا مواد اور بہت سے پراسیس شدہ خوراک میں سوڈیم کی کمی اس فائدہ میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔

4) وزن کا انتظام: ویگن غذا، جب اچھی طرح سے متوازن اور مکمل خوراک پر مبنی ہو، تو یہ وزن کے انتظام کے لیے مؤثر ثابت ہو سکتی ہے۔ صحت مند وزن کو برقرار رکھنے سے ہائی بلڈ پریشر، ذیابیطس اور دل کی بیماری جیسے مسائل پیدا ہونے کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔

5) بہتر بلڈ شوگر کنٹرول: نباتات پر مبنی غذا جس میں اناج، پھلیاں، پھل اور سبزیاں شامل ہیں، انسولین کی حساسیت اور بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتی ہے، جو ذیابیطس اور اس سے منسلک قلبی پیچیدگیوں کے خطرے کو کم کرتا ہے۔

6) کم سوزش: سبزیوں، پھلوں، میوے اور بیجوں میں انسدادِ سوزش (anti-inflammatory) مرکبات کثرت  سے پائے جاتے ہیں جس کی وجہ سے جسم میں سوزش (inflammation)  کی سطح کم ہوجاتی ہے۔ دائمی سوزش دل کی بیماری کے لیے ایک خطرے کا عنصر ہے۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button