کینیڈا جانے کے خواہش مندوں کے لئے بڑی خوشخبری

کینیڈا جانے کے خواہش مند افراد کے لئے بڑی خوشخبری سامنے آگئی، کینیڈا نے 2024-2026 کے لیے ایک پرجوش امیگریشن لیول پلان کا اعلان کردیا ہے۔

غیر ملکی ذرائع ابلاغ کا اس حوالے سے کہنا ہے کہ منصوبے میں 2024 میں 485,000 نئے رہائشیوں کے اہداف کا خاکہ پیش کیا گیا ہے، جو 2025 میں بڑھ کر 500,000 ہو جائے گا اور 2026 میں اسی سطح کو برقرار رکھا جائے گا۔

(IRCC) کی سربراہی میں اُٹھایا جانے والا یہ اہم اقدام حکمت عملی کے ساتھ مزدوروں کی شدید کمی کو دور کرتا ہے، اقتصادی ترقی کو فروغ دیتا ہے، اور خاندان کے دوبارہ اتحاد میں سہولت فراہم کرتا ہے۔

اس منصوبے میں میاں بیوی، شراکت داروں، بچوں اور والدین اور دادا دادی کے پروگرام پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے خاندان کے دوبارہ اتحاد پر بھی زور دیا گیا ہے۔

کلیدی عناصر میں فرانسیسی بولنے والی امیگریشن میں اضافہ، صحت اور STEM جیسے شعبوں میں لیبر مارکیٹ کی ضروریات کو پورا کرنا، اور ایکسپریس انٹری اور صوبائی نامزد پروگرام کے داخلوں کے مخصوص اہداف شامل ہیں۔

کینیڈا کا ایک فعال حکمت عملی کے ساتھ مقصد عالمی سطح پر ہنر مند کارکنوں، کاروباری افراد، اور خاندانوں کو اپنی طرف متوجہ کرنا ہے، جو کہ عالمی معیشت میں پائیدار کامیابی کے لیے خود کو پوزیشن میں لانا ہے۔

کینیڈا کا امیگریشن لیول پلان 2024-2026 ملک کی امیگریشن کو اقتصادی ترقی، سماجی متحرک اور جدت کے ایک اہم محرک کے طور پر تسلیم کرتا ہے۔

یہ منصوبہ ایک متحرک اور خوشحال مستقبل کی منزلیں طے کرتا ہے، جس سے کینیڈا کی ساکھ کو ایک خوش آئند اور کھلے معاشرے کے طور پر تقویت ملتی ہے جو دنیا بھر میں نئے آنے والوں کی صلاحیتوں اور شراکت کی قدر کرتا ہے۔

تنوع اور شمولیت کے اصولوں پر مبنی، کینیڈا کی امیگریشن پالیسیاں تمام پس منظر اور ثقافتوں سے تعلق رکھنے والے افراد کو خوش آمدید کہنے کے لیے اس کے عزم کی عکاسی کرتی ہیں۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

ایک تبصرہ

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button