شہزادہ فیصل بن سلمان گورنر مدینہ منورہ کو ہلال پاکستان کے اعزاز سے نواز دیا گیا

مدینہ المنورہ: حکومت پاکستان نے سعودی شہزادہ فیصل بن سلمان بن عبدالعزیز السعود گورنر مدینہ منورہ کو ”ہلالِ پاکستان“ کا سول اعزاز سے نوازا ہے۔ پاکستان کے لیے خدمات کے شعبے میں شہزادہ فیصل کی شاندار خدمات کے اعتراف میں، پاکستان کے صدر نے شہزادہ فیصل بن سلمان بن عبدالعزیز السعود کو اعزاز سے نوازتے ہوئے خوشی کا اظہار کیا ہے۔

شہزادہ فیصل کو یہ اعزاز مدینہ المنورہ گورنر ہاؤس میں منعقدہ ایک تقریب میں سفیر پاکستان احمد فاروق اور پاکستان کے دیگر سفارت کاروں نے پیش کیا۔

شہزادہ فیصل بن سلمان بن عبدالعزیز السعود پاکستان میں سلطانہ فاؤنڈیشن سمیت مختلف فلاحی اداروں اور ترقیاتی اداروں کے ساتھ سرگرم عمل رہے ہیں۔ 1990 سے اس فاؤنڈیشن کے زیر انتظام اسکولوں سے 120000 سے زیادہ طلباء فارغ التحصیل ہو چکے ہیں۔مدینہ منورہ کے گورنر کی حیثیت سے مملکت میں مقیم پاکستانی افرادی قوت کی سہولت کے لیے اہم کردار ادا کیا ہے۔ ان کی فعال حمایت کی وجہ سے، پاکستانیوں کو حکومت سعودی عرب کی جانب سے موت کے معاوضے کے دعووں، سروس کے اختتامی فوائد، قیدیوں کے لیے جرمانے کی معافی اور مملکت میں پاکستانی افرادی قوت کے مزدوری کے دیگر حقوق کی جلد کارروائی کے لیے موثر اور موثر خدمات کی فراہمی ملی ہے۔

اس موقع پر سفیر پاکستان احمد فاروق نے کہا کہ یہ ایوارڈ دونوں ممالک کے درمیان مضبوط برادرانہ تعلقات اور باہمی دلچسپی کے شعبوں میں ان کے مسلسل تعاون کا عکاس ہے۔ اسلامی جمہوریہ پاکستان کے لوگ شاہی خاندان اور مقدس مقامات کے متولیوں کے تئیں بڑی عقیدت رکھتے ہیں۔

شہزادہ فیصل بن سلمان نے اس اعزاز پر پاکستانی عوام کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ تاریخی، ثقافتی اور مذہبی رشتوں میں جڑے ہمارے برادرانہ تعلقات وقت کی کسوٹی پر کھڑے رہے ہیں اور ہم اس رشتے کو ہر سطح پر قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں۔

ایوارڈ کی تقریب میں سفیر پاکستان کے ہمراہ قونصل جنرل خالد مجید، نائب قونصل عدنان جاوید، قونصل پریس محمد عرفان اور دیگر موجود تھے۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button