عام انتخابات؛ الیکشن کمیشن نے ریٹرننگ آفیسرز کی ٹریننگ دوبارہ شروع کر دی

الیکشن کمیشن آف پاکستان کی جانب سے عام انتخابات کے سلسلے میں ٹریننگ دوبارہ شروع کر دی گئی۔

ترجمان الیکشن کمیشن کے مطابق ڈسٹرکٹ ریٹرننگ آفیسرز اور ریٹرننگ آفیسرز کی ٹریننگ پھر سے ملک بھر میں شروع کر دی گئی جوکہ 19 دسمبر 2023 کو مکمل کر لی جائیں گی۔

مجموعی طور پر 859 ریٹرننگ آفیسرز اور 144 ڈسٹرکٹ ریٹرننگ آفیسرز کو ٹریننگ دی جا رہی ہے، الیکشن کمیشن کے سینئر افسران ٹریننگ دے رہے ہیں۔

دوسری جانب، ڈی سی نے بطور ڈسٹرکٹ ریٹرنگ افسر اقدامات کا آغاز کر دیا ہے۔ ڈسٹرکٹ ریٹرنگ افسر کی جانب سے ڈی جی ڈائریکٹوریٹ آف ایجوکیشن کو مراسلہ جاری کر دیا گیا ہے۔

تعلیمی اداروں میں اسٹاف کی چھٹیوں پر پابندی عائد کر دی گئی ہے، عام انتخابات تک کسی بھی سرکاری ملازم کو چھٹی کی اجازت نہ ہوگی البتہ میٹرنٹی اور میڈیکل لیوز کے استثناء حاصل ہوگا۔ ڈائریکٹوریٹ آف ایجوکیشن اور اسکے ماتحت اداروں کے افسران و دیگر ملازمین سردیوں کی چھٹیوں میں بھی کسی دوسرے شہر نہیں جائیں گے۔

فیڈرل ڈائریکٹوریٹ اور اسکے ماتحت اداروں کے افسران و ملازمین موسم سرما کی چھٹیوں میں بھی اپنی تعیناتی کے مقامات پرموجود رہیں گے۔

واضح رہے کہ لاہور ہائیکورٹ نے پاکستان تحریک انصاف کی درخواست پر الیکشن کمیشن کا انتخابات میں آر اوز اور ڈی آر اوز کی خدمات حاصل کرنے کا نوٹیفکیشن کالعدم قرار دے دیا تھا جس کے بعد ملک بھر میں انتخابی عملے کی تربیت کا عمل رک گیا تھا۔

سپریم کورٹ نے لاہور ہائیکورٹ کا ڈپٹی کمشنرز کے بطور ڈسٹرکٹ ریٹرننگ افسران ( ڈی آر اوز)، ریٹرننگ افسران ( آر اوز) اور اسسٹنٹ ریٹرننگ افسران ( اے آر اوز) کی تعیناتی کا الیکشن کمیشن کا نوٹیفکیشن معطل کرنے کے فیصلے پر عملدرآمد روکتے ہوئے الیکشن کمیشن کوانتخابی شیڈول جاری کرنے کا حکم دیا تھا۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button