کھلی کچہری کے ذریعے پبلک فیڈ بیک حاصل کر کے پالیسنگ کو مزید بہتر بنایا جائے، ڈی پی او جہلم

جہلم: ڈی پی او جہلم ناصر محمود باجوہ نے انسپکٹر جنرل آف پولیس پنجاب ڈاکٹر عثمان انور کے ویژن کے مطابق اوپن ڈور پالیسی کے تحت ڈی پی او آفس میں کھلی کچہری کا انعقاد کیا۔

ڈی پی او جہلم نے شہریوں کو فرداً فرداً خود سنا اور موقع پر احکامات جاری کیے جبکہ انچارج شکایات سیل کو متعلقہ پولیس افسران کو فون کر کے فوری کارروائی عمل میں لانے کا حکم دیا۔

ڈی پی او جہلم نے متعلقہ افسران کو مارک کردہ درخواستوں پر انکوائری و کارروائی کر کے رپورٹ پیش کرنے کا حکم اور کہا کہ جس افسر کو درخواست مارک کی گئی ہے وہ خود انکوائری کر کے رپورٹ پیش کرے گا۔

ڈی پی او جہلم ناصر محمود باجوہ نے کہا کہ کھلی کچہری کے ذریعے پبلک فیڈ بیک حاصل کر کے پالیسنگ کو مزید بہتر بنایا جائے۔

بعد ازاں کرسمس کی مناسبت سے پولیس لائینز جہلم میں کرسچن کمیونٹی سے تعلق رکھنے والے پولیس افسران اور جوانوں کیلئے خصوصی تقریب کا انعقاد کیا گیا، کرسچن کمیونٹی سے تعلق رکھنے والے پولیس اہلکاروں نے ڈی پی او جہلم ناصر محمود باجوہ کو پھولوں کا گلدستہ پیش کیا۔

ڈی پی او جہلم ناصر محمود باجوہ کے حکم پر ڈی ایس پی ہیڈ کوارٹرز ملک عقیل عباس اور ڈی ایس پی آرگنائزڈ کرائم مسعود مظہر نے مل کر کیک کاٹا اور تحائف پیش کیے۔

ڈی پی او جہلم ناصر محمود باجوہ نے کہا کہ اقلیتوں کے حقوق کا مکمل تحفظ آئینی ذمہ داری ہے،ہم آپکی خوشیوں میں برابر کے شریک ہیں، ہمارا دین بھی اقلیتوں سے محبت اور حسن سلوک کا درس دیتا ہے۔

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button